2017. augusztus 18., péntek

Summer Book Tag - avagy Book Tag-ekre fel! #1

Summer Book Tag - Először is szeretném megköszönni @Gorkie-nak (Olvasó körút blog), hogy volt olyan kedves és meghívott erre a Tag-re. Elég sokan kitöltötték már ezt a Tag-et, így roppant mód örültem annak, hogy én is csatlakozhatom a kitöltők táborához. Na de lássuk is ezt a Book Tag-et.


1. Nyáron mindenkinek kicsivel több szabad ideje van, ezért az új könyvek mellett előkerülnek már a régen olvasott regények is, egy kis nosztalgia erejéig. Te melyik könyvet olvastad többször?
Lássuk csak... Nem igazán van olyan könyv, amit kettőnél többször olvastam, talán csak Leiner Laurától A Szent Johanna gimi 5. része. Emellett ami kétszer olvasott, de szerintem említésre méltó, John Green-től a Csillagainkban a hiba és Laini TaylorFüst és csont leánya.

2. Ha nyár, akkor kötelező olvasmány, vagy tipikus nyári olvasmányok? Ha már nem jársz iskolába, akkor értelmezd úgy a választ, amikor még iskolába jártál!
Mondanám, hogy tipikus nyári olvasmány, de sajnos még csak a gimnáziumi éveim második évét fogom elkezdeni szeptembertől, így  idén nyáron próbáltam - mondom próbáltam - a kötelező olvasmányok felé húzni. Eddig a 16-ból szégyen szemre, csak 2-t olvastam el.
Na de visszatérve a kérdésre: a nyári olvasmányaim, csak úgy, mint az összes többi évszakban, a hangulatomtól függenek.

3. Szerinted tipikus nyári olvasmány.
Csak úgy, mint @Gorkie, talán és is Tracey Garvis Graves könyvét, a Kötelék-et mondanám. És persze a Bábel-t Leiner Laurától. Csak, hogy ő se merüljön feledésbe, megemlíteném, hogy Anne Percin Hogy told el (jól) a nyarat című könyve sem utolsó.

4. Ha nyár, akkor szerelem! Kedvenc könyves párosod?
Elsősorban Jace-t és Clary-t említeném talán, akiket ugye mindenki ismer. Másodsorban pedig, Beka és Márk, noha még csak az első három részt olvastam a sorozatból.

5. Olvasmányaid alapján, te hova utaznál el legszívesebben nyaralni?
Nagyon jó kérdés... Párizsba nagyon szívesen elmennék. No de ki nem? Aztán ott van még Prága és Amszterdam is. Meg persze, sok más hely a világon, ahova mint bárki más, én is nagyon szívesen ellátogatnék.

6. Ez lehűt! Mondj egy borzongató könyvet, amit szerettél!
Ami azt illeti, talán még nem is olvastam olyan könyvet, amin tényleg borzongtam volna a félelemtől. Így erre nem tudok válaszolni.

7. Ez felpezsdít! Mondj egy érzelmektől túlfűtött, forró szerelmi történetet, amit olvastál!
Egyértelműen szerintem Sarah Maclean volt az, aki trilógiája első részétől (A csábítás kilenc szabálya) az utolsó utolsó részig (Tizenegy botrány egy herceg meghódításához) valamiképp forró hangulatot varázsolt a szobámba. Mellesleg az írónő volt eddig a legszerencsésebb, mivel ő az egyetlen, akinek az összes magyarul megjelent könyvét olvastam.

8. Idén nyáron melyik könyvet viszed magaddal nyaralni?
Nem igazán szoktunk nyaralni menni, legfeljebb Pápára egy-egy napra fürdeni. Oda az éppen olvasott könyvet szoktam vinni. Idén ez Daniel Defoe Robinso Crusoe-ja volt, amiről írtam is egy nagyon rövid értékelést. Ezt itt el is olvashattok, ha érdekel titeket.

Kihívottaim:
@Zsófi_és_Bea, a Könyvutca blog írói;
@victoria_m997, a Victoria's Inspiration Island blog írója;
@papeerzsepi (Lélekhang blog)
és @WindStorm
Remélem még egyikőtök sem csinálta meg, és valamiképp kedvet kaptok hozzá.

Ennyi lett volna ez a csodálatos Tag, ami mellesleg okozott némi fejtörést, annak ellenére, hogy csak nyolc kérdésből áll. Azonban félreértés ne essék, nagyon is élveztem. Még egyszer köszönöm a meghívást! :)
További kellemes nyarat és sok jó olvasnivalót kívánok! :)

A kép a Google-ből van.
A szöveget én szerkesztettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése