2017. augusztus 30., szerda

Social Media Book Tag - avagy Book Tag-ekre fel! #2

Social Media Book Tag - Ismét köszönöm @Gorkie-nak, az Olvasó körút blog írójának, hogy kihívott erre a Book Tag-re. Lássuk csak miről is van szó pontosan:


Twitter - Egy könyv, amit imádtál.

Már az első kérdésnél bajban vagyok... Csak egy könyvet nem tudnék mondani. Mert azért, mégiscsak, nemcsak egy könyv van, ami a kedvencem lett. 
Csak, hogy említsek párat:

Facebook - Egy könyv, ami nem érdemli meg a nagy hype-ot, ami körülveszi. 

Tyűha, ilyet talán nem is tudok mondani. Elvégre nem sűrűn van lehetőségem "agyonhype-olt" könyveket olvasni. Így ezt nem tudom megválaszolni.

Tumblr - Egy könyv, amit azelőtt olvastál, hogy népszerűvé vált

Szerintem nem nagyon volt ilyen. Mert általában, én minden népszerű könyvet, egy kicsivel sokkal később olvasok el, mint mások. Lásd: Bexi-sorozat.

Myspace - Egy könyv, amit nem tervezel elolvasni.

Megpróbálok egy nagyon rövid listát írni ezekről a könyvekről:

Youtube - Egy könyv, amit szeretnél filmként/TV show-ként látni.

Hú, nem is tudom. Most így hirtelen semmi nem jut eszembe... Mármint, ami ne lenne már megfilmesítve. Ott van például, a The DUFF - A pótkerék, aztán a Cinder és Ellát is, ahogy hallottam épp most filmesítik meg, szóval... Más meg szerintem nem nagyon van. 

Instagram - Egy könyv, amit a gyönyörű borítója miatt olvastál.

Ilyen, nem is tudom, hogy van-e egyáltalán. Persze, először mindig a borító tetszik meg. Vagy a cím. Ezután szoktam megnézni a tartalmat. És, ha az tetszik, akkor felkerül a kívánság listámra. Szóval, szerintem olyan könyv, amit CSAK a borítója miatt olvastam el, nem volt még eddig.

Goodreads - Egy könyv, amit mindenkinek ajánlasz.

Olyan könyv, amit mindenkinek egytől-egyig ajánlok, nincs. Azonban, ha tudom, hogy milyen műfajban szeret olvasni az illető, akkor úgy már esetleg felvetem neki az ötletet, hogy olvassa el a könyvet - ha még nem tette -, hátha tetszik neki.

Skype - Egy könyv olyan karakterekkel, akikkel beszélni szeretnél ahelyett, hogy mindig csak olvasnál róluk.

Azta! Hát, ez nagyon jó kérdés. Általában a romantikus regényeimben élő szereplőkkel beszélgetnék el. Hogy miért ennyire hülye, hogy nem lát a szemétől. Meg hasonlók. Szóval jó pár emberkével elcsevegnék.

We Heart It - Egy könyv, ami érzelmi jelentőséggel bír nálad.

Csak egy könyv nincs...
Csak, hogy párat említsek. És még nagyon sok van. Elvégre szinte mindegyik érzelmi jelentőséggel bír a számomra. Mindegyik valamilyen érzelmet kiváltott belőlem. 

Kihívottaim:
@Windstorm, ha van kedved.
@wurzel_gabriella
@Felixa, ha már egyszer megemlítettelek a bejegyzéseben. :)
@fkbrigii
@EditVagyok, persze csak ha a maraton mellett van időd. :)

Ennyi lett volna ez a Book Tag. Őszintén megvallva, nem volt olyan egyszerű, mint amilyennek látszik. Sőt, szerintem csak addig egyszerű, amíg magadnak ki nem kell töltened.
És, hogy végre befejezzem a felesleges fecsegést: mindenkinek szép napot kívánok, és kívánom, hogy továbbra is találjátok meg az örömöt a könyvekben. :)

A kép a Google-ból van, a szöveget magam szerkesztettem rá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése