2017. augusztus 27., vasárnap

Hősök vagyunk, avagy olvasási maraton! #1 - #hősökvagyunkprojekt

Hősök vagyunk! - kiáltunk fel mi, akik részt vettünk ezen az olvasási maratonon. Még mielőtt megijednétek, nem volt nehéz. Meg is mutatom:


Tudnivalók:
  • Augusztus 14-től, augusztus 23-ig tartott (éjféltől éjfélig);
  • 5 kiválasztott könyv, mindennemű kikötés nélkül;
  • Előre megtippelt oldalszám, mennyit fogsz elolvasni a végére.
Tennivalók:
  • Olvasások jelölése;
  • Helyzetjelentés, hogy haladsz a könyvekkel.
Ahogy látod, tényleg egyszerű volt. Az ötlet @FairyDust-nak, vagyis a Missreads blog írójának buksijából pattant ki. Ezúton is köszönetet mondok érte. Nagyon jó volt! :)

🔖Választott könyveim:
  1. Daniel Defoe: Robinson Crusoe
  2. J. L. Armentrout: Obszidián (Luxen 1.)
  3. Michel Amelin: Randevú a Szerelem-parton (Te+Én 3.)
  4. Michel Amelin: Fiú a szomszédból (Te+Én 1.)
  5. Katona József: Bánk bán
🔖Tippelt oldalszámom: 1200 oldal
🔖Napi kitűzött oldalmennyiség: min. 100 oldal

2017.08.14. - 1.nap
Ma reggel elkezdtem a Robinson Crusoe-t. Azonban mivel Pápára mentünk fürdeni, nem volt túl sok időm olvasni. Így elég keveset haladtam a könyvvel.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 36
Összes elolvasott oldalak száma: 36
Elolvasott könyvek száma: 0

2017.08.15. - 2.nap
Sajnos, ez a könyv pont olyan, amire kényszerítened kell magad, hogy olvasd. Máskülönben nem sokat haladsz. Ez volt velem is. Viszont ennek ellenére, szerintem egész jól haladtam.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 94
Összes elolvasott oldalak száma: 130
Elolvasott könyvek száma: 0

2017.08.16. - 3.nap
Valahogy sehogy sem sikerült haladni a könyvvel. A tegnapi naphoz képest, ez eléggé kevés volt. Egy kicsit csalódott is voltam.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 64
Összes elolvasott oldalak száma: 194
Elolvasott könyvek száma: 0

2017.08.17. - 4.nap
Amikor ma reggel felkeltem, megmondtam magamnak, hogy 'Ma már mindenképp ki kell olvasnod ezt a könyvet. Nézz már körül! Le vagy maradva!' Ennek okán, olyan egy óra tájt leültem, kézbe vettem a könyvet, és nekifeküdtem. Csak rövid szüneteket tartottam. Ezeket is akkor, amikor ellenőriztem a közösségi oldalaimat. Muszáj volt még ma befejeznem. Szinte fel sem álltam egész délután. Sőt, még este sem. Így, büszkén jelentem: sikerült kiolvasni! Értékelés: itt.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 143
Összes elolvasott oldalak száma: 337
Elolvasott könyvek száma: 1

2017.08.18. - 5.nap
Egész délelőtt csak az Obszidián-on járt az eszem. Alig vártam, hogy elkezdhessem. Végül, meg is történt délben. Azonban fogalmam sincs, hogy miért, de keveset olvastam belőle. Pedig tényleg érdekelt. Csak aztán, a kezembe került a telefonom, aminek az lett a következménye, hogy a könyv félre került, és olvasás helyett megnéztem két filmet.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 66
Összes elolvasott oldalak száma: 403
Elolvasott könyvek száma: 1

2017.08.19. - 6.nap
Édes Istenem! Olyan jó helyet találtam az olvasásra! Nem értem, hogy eddig ez a megoldás miért nem jutott eszembe... Két nagy párnát tettem a fotelembe a két karfához, mivel tényleg fából vannak, ami egye bár, nyomta a lábamat és a hátamat. Így viszont nem. És nagyon kényelmes! Imádom! Ezentúl csak itt fogok olvasni!
A kényelmes helynek köszönhetően, és persze annak, hogy szombat van, így semmi dolog lévén - nem mintha eddig bármi dolgom lett volna -, nagyon szép elolvasott oldalszámot termeltem.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 230
Összes elolvasott oldalak száma: 633
Elolvasott könyvek száma: 1

2017.08.20. - 7. nap
Egy kis reggeli, egy gyors, ámde megkésett névnapi köszöntés után, leültem az immáron roppant kényelmes fotelembe, és egy kis ebéd előtti, majd ebéd után olvasással, délután fél háromra végeztem is a könyvvel. A nap további részében tv-t néztem, illetve a telefonomon filmet. Értékelés: itt.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 127
Összes elolvasott oldalak száma: 760
Elolvasott könyvek száma: 2

2017.08.21. - 8.nap
A mai napon valahogy nem jött össze az olvasás. Délelőtt a bloggal foglalkoztam, délután pedig pakoltam és elmentem itthonról. Így sajnos semmit nem haladtam.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 0
Összes elolvasott oldalak száma: 760
Elolvasott könyvek száma: 2

2017.08.22. - 9.nap
Ezen a napon sem tudtam túl sokat olvasni, illetve láttam előre, hogy ez lesz. Éppen ezért, egy rövid könyvet választottam. Ráadásul, a Randevú a Szerelem-parton még egy kihíváshoz is jó. Talán túl gyorsan végeztem vele. Kellett még valami. A Fiú a szomszédból is egy hasonlóan rövid olvasmány, azonban ebből nagyon keveset tudtam olvasni, mert megint közbejött valami. Miért is nem lepődöm meg?
A mai napon elolvasott oldalak száma: 118; 11
Összes elolvasott oldalak száma: 883
Elolvasott könyvek száma: 3

2017.08.23. - 10.nap
Ezt komolyan nem hiszem már el. Voltam mindenhol. Lejártam a lábam. A fene a boltokba. Annyi boldogságom volt, hogy be tudtam menni könyvesboltba és vettem két könyvet. Imádlak Libri!
Rájuk esett a választásom:
Agatha Christie: Az Ackroyd-gyilkosság
Rainbow Rowell: Eleanor és Park
Délután, mielőtt elindultunk volna a következő boltba, elkezdtem az AC regényt, mert nem bírtam várni.
A mai napon elolvasott oldalak száma: 33
Összes elolvasott oldalak száma: 922
Elolvasott könyvek száma: 3

Összegzés:
Összes elolvasott oldalak száma: 922
A maraton ideje alatt elolvasott könyvek száma: 3
Elkezdett könyvek száma: 2
A tervezett oldalszám 76,83%-át elolvastam.

Mások így írtak róla:
@luthienlovemagic - Helyzetjelentése.
@sarah05 - Így telt a 9. napja (röviden)
@Neelah - Élménybeszámolója.

Ennyi lett volna. Sajnos azért került ilyen későn publikálásra, mert sehogy sem jutottam géphez. Elnézéseteket kérem miatta.
Legközelebb igyekszem pontosabb lenni.
Addig is, rengeteg klassz olvasmányt kívánok nektek! Élvezzétek ki a nyár utolsó napjait! :)

A hastag @AniTiger-től, a Hagyjatok! Olvasok! blog írójától van.
A kép a Google-ből van.

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a bejegyzéseidet! Kérlek soha ne hagyd abba! :D

    VálaszTörlés