2018. január 7., vasárnap

Újévi fogadalmak Book Tag - avagy Book Tag-ekre fel! #4

Újévi fogadalmak - Üdv. mindenkinek! Ismét itt vagyok, ugyanis eltelt a hét, de még milyen gyorsan. Ehhez persze az is hozzátartozik, hogy csak 3 napot kellett iskolába menni, ami nagyon megkönnyítette a dolgom. Ettől függetlenül ugyanúgy megy tovább ott is az élet, mintha nem lett volna szünet. Hihetetlen.
Viszont, hogy a lényegre térjek: egy Book Tag-et hoztam nektek. Hátha segít kipihenni a hetet vagy esetleg felkészülni a következőre. Bár belegondolva, inkább csak egy rövid kikapcsnak elegendő.

A sok locsogás közepette szinte teljesen megfeledkeztem a legfontosabbról, és már majdnem bele is vágtam a kérdések elemzésébe és megválaszolásába. Azonban még éppen időben eszembe jutott: köszönetet mondani.

Nagyon szépen köszönöm @AniTiger-nek, a Hagyjatok! Olvasok! blog írójának, hogy eszébe jutottam, amikor eljutott a személyek kihívása részhez. Amikor három napja kaptam az értesítést, alig hittem a szememnek. Rendben, ez egy kicsit túlzás, azonban tényleg nagyon örültem neki! Rettentő kedves tőle, hogy rám is gondolt. Ha kíváncsiak vagytok az ő válaszaira, ide kattintva megnézhetitek.

Nos, ahelyett, hogy tovább húznám az időt, talán javasolt lenne végre belekezdenem:



1. Egy író, akitől szeretnél olvasni idén, de eddig még semmit nem olvastál tőle.

Krystal Sutherland. Egészen 2017 szeptemberéig nem hallottam az írónőről, ami engem már nem is lep meg. Azóta csak annyit tudok mondani róla, hogy első regényes író. Igen, ennyi.
Azonban, ha erre a bizonyos első regényre fókuszálunk egy kicsit jobban, akkor elmondhatom, hogy: amikor megláttam valamelyik közösségi oldalon, hogy van beleolvasó, lecsaptam rá. De tényleg. Legelején a borító fogott meg nagyon, majd a fülszöveg is, miután elolvastam. Utána pedig az a 30 oldalas beleolvasó... Szerintem meg akarnak ölni. Annyira felkeltette az érdeklődésemet, hogy ezt idén mindenképp be kell szereznem és el kell olvasnom. Egyébként ennek a hirtelen rajongásnak sajnos volt áldozata, mert nem bírtam magamban tartani azt, ami előtört belőlem a könyv kapcsán. És mi lesz, ha majd elolvasom...

Krystal Sutherland: A szerelem kémiája.
Megjelenés éve: 2016.


2. Egy könyv, amit mindenképpen szeretnél elolvasni.

Ez nehéz kérdés. Sajnos túl sok ilyen van. De azért megpróbálok választani egyet. Talán Jay Asher: Tizenhárom okom volt... című könyve. Tudom, sokan azt mondják, hogy nem annyira jó, viszont molyon mégis csak több mint 5000 olvasás van jelölve. Ez sem lehet véletlen. Meg az a 75% sem rossz, amit kapott. És talán sorozatot sem véletlenül csináltak belőle. Szóval igen, mindenképp el szeretném olvasni, idén már biztos.

Jay Asher: Tizenhárom okom volt...
Megjelenés éve: 2007.

3. Egy klasszikus, amit szeretnél elolvasni.

Szerintem túlzottan sok a klasszikus, ami a váró- illetve kívánságlistámon szerepel. De egyet kiválasztottam, amit idén valamikor biztosan elolvasok majd. Ez Jane Austen-től a Meggyőző érvek. Mamámnak van meg a könyv, tőle pedig bármikor kölcsönkérhetem, szóval az idő sem sürget. Ha jól emlékszem, akkor ezzel a borítóval van meg neki.

Jane Austen: Meggyőző érvek.
Megjelenés éve: 1818.

4. Egy könyv, amit szeretnél újraolvasni.

Idén nem csak egy könyv újraolvasása szerepel a "bakancslistámon", többet is tervezek. Ha csak egyet kellene kiemelnem, akkor az az előző év egyik nagy kedvence, mi más is lehetne, mint Leiner Laura: Ég veled című könyve. Szerintem nem szükséges megmagyaráznom. A könyvről később bővebben...

Leiner Laura: Ég veled.
Megjelenés éve: 2017.


5. Egy könyv, ami ezer éve várólistás és idén el akarod olvasni végre.

Elég sok könyv van, de most Danielle Steel: Szívdobbanására esett a választásom. Már 2016. februárja óta a várólistámon van, viszont azóta nem jutottam el odáig, hogy el is olvassam. Mindig csak tervezgetem, tervezgetem, de sosem valósul meg. Idén viszont, ha törik, ha szakad, el lesz olvasva és kész.

Danielle Steel: Szívdobbanás.
Megjelenés éve: 1991.

6. Egy jó vastag könyv, amit beterveztél.

Ebben nem vagyok teljesen biztos, de ahogy nagyjából átnézegettem a tervezettek listáját, talán a maga 456 oldalával Kelly Oram: Cinder és Ella 2. része, az Örökkön-örökké. Azonban előtte még újraolvasásra vár az első rész, a Cinder és Ella. Ki tudja, lehet, hogy most már kevésbé fog tetszeni, mint 2016 januárjában, amikor először olvastam.

Kelly Oram: Örökkön-örökké (Cinder és Ella 2.)
Megjelenés éve: 2017.

7. Egy író, akitől már olvastál és idén is szeretnél.

Amikor először elolvastam a kérdést, arra gondoltam, hogy 'Remek, erre nem is tudok válaszolni.' Aztán átfutottam azért a várólistát és mégis találtam egy írót, akitől tavaly olvastam és idén is tervezek olvasni. Spirit Bliss. A Démoni érintés trilógiájának 2. részét. A jövő árnyait. Kíváncsian várom, hogy mi lesz Katherine-nel ebben a részben.

Spirit Bliss: A jövő árnyai (Démoni érintés 2.)
Megjelenés éve: 2012.

8. Karácsonyra kapott könyv, amit el fogsz olvasni idén. 

Csendes Nóra: Zápor utca. Ezt a könyvet tulajdonképpen névnapomra kaptam, azonban mivel 23-án van, nekem tulajdonképpen karácsonynak számít. Mamámtól mindig dupla ajándékot kapok. Ez is egy dupla ajándék volt. Már várom, hogy sort keríthessek rá.

Csendes Nóra: Zápor utca.
Megjelenés éve: 2016.


9. Egy sorozat, amit elkezdeni és befejezni is 2018-ban fogsz.

Leszögezném, hogy ez nem biztos, hogy össze fog jönni, azonban nagyon bízom benne, mert már régóta szeretnék elmélyedni a történetben. Eddig csak annyit tudok, amit hallottam innen-onnan. Egyik barátnőm olvasta, neki nagyon tetszett. Szerintem belőlem is pozitív véleményt fog kiváltani Lakatos Levente. Igen, a Szigorról beszélek.

Lakatos Levente: Szigor 1-10.
Megjelenés éve:
A tiltás gyönyöre 2016.
A pillangók ébredése 2016.
A hatalom szabályai 2017.
Megjegyzés: Tudom, a harmadik könyvet
nem tudtam szépen odaszerkeszteni.

10. Egy megkezdett sorozat, amit be fogsz 2018-ban fejezni.

Ez egy nagyon jó kérdés. Ezzel is ugyanígy voltam, mint a 7.-el. Sikeresen találtam egyet. Lauren Kate: Rapture - Boldogság. Ez a Fallen sorozat 4., befejező kötete. Saját példány, hála @Fallen_Angel molynak, akitől a sorozat mind a négy kötetét kaptam. Itt is köszönöm, még mindig ugyanolyan hálás vagyok! :)
Visszatérve, már szerintem egy éve legalább tervezem, hogy befejezem végre, viszont valamiért nem jutottam el odáig. Pedig nagyon sokszor volt, amikor nem tudtam mit olvasni. Éppen ezért, idén már muszáj lesz befejezni.

Lauren Kate: Rapture - Boldogság (Fallen 4.)
Megjelenés éve: 2012.

11. Van valami olvasási terved? Ha igen, hány könyvet tervezel idén elolvasni?

Idén legalább 50 könyvet el szeretnék olvasni. Tavaly 36-ot sikerült. Akit érdekelne esetleg a nagyjából felvázolt terv, az ide kattintva elolvashatja.

12. Bármilyen egyéb célkitűzés?

Sajnos rengeteg van. Ezt nem szeretném nagyon most részletezni. Akit esetleg érdekel, vagy ha van rá igény, akkor írhatok róla egy posztot. Kérlek írd meg nekem hozzászólásban mindenképp, ha érdekel, hogy tudjam kell-e egy bejegyzés róla.


Ennyi lett volna ez a Book Tag. Köszönöm, hogy végigolvastad és azért is nagyon hálás leszek, ha hozzászólásban esetleg hozzáfűzöl valamit például valamelyik csatolt könyvvel kapcsolatban.
Kicsit tovább tartott egyébként megírni, mint számítottam rá, ezért sem tudtam a tervezett időpontban megosztani veletek.

FONTOS! Ezentúl minden vasárnap szeretnék egy bejegyzést megosztani veletek. A közzététel ideje: 18:00. Ha érdekelnek a további Book Tag-ek, értékelések, vélemények, egyéb dolgok, ekkor érdemes figyelni az oldalt.

Még egyszer köszönöm a figyelmet, remélem, hogy te is terveztél ezek közül a könyvek közül valamit 2018-ra, ha igen, hozzászólásban nagyon szívesen elolvasom. Legyen nagyon szép estéd!
Kellemes hetet, sok-sok jó olvasmányt és jövő héten találkozunk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése