2017. december 31., vasárnap

Évzáró Book Tag - avagy Book Tag-ekre fel! #3

Évzáró Book Tag - Ez a Tag már annyira az évet zárja, hogy lehet ki sem tudom tölteni.😂 Oké, viccet félretéve, szerintem meg lehet oldani a kitöltését.
Először is, szeretném megköszönni @Nurtella molynak, hogy áldását adta a kitöltésre. Kihívva nem voltam, azonban nem találtam túl nehéznek, ezért gondoltam próbaszerencse, megkérdezem, ha oké, akkor pedig töltöm.
Így jutottam el a "másodszor is" részhez. Lássuk a kérdéseket:




1. Milyen könyvet kezdtél el, amit még be kell fejezned?



  • E. T. A. Hoffmann: Az arany virágcserép / A homokember / Scuderi kisasszony
Pár infó: Még augusztus 30-án olvastam belőle körülbelül két oldalt, majd félre is tettem. Csak Az arany virágcserép kell, de lehet, hogy a másik két művét is elolvasom. Azzal kevesebb biztos nem leszek.

  • Forgács Anna - Osztovics Szabolcs (szerk.): Házi olvasmányok - Kötelező és ajánlott irodalom a középiskolai II. osztály számára
Pár infó: Október 1-én kezdtem el, még aznap elolvastam a Tartuffe-ot, azóta pihentetem. Még rengeteg olyan olvasmány van benne, ami ebben az évben fog kelleni.

  • Jonathan Swift: Gulliver utazásai
Pár infó: Október 15-én kezdtem el. Csak az Utazás Lilliputba rész kellett, azóta már dolgozatot is írtunk belőle. Úgy döntöttem, hogy ha lesz időm más mellett, akkor még elolvasom az egész könyvet.

  • Alan Dean Foster: A nyolcadik utas: a Halál
Pár infó: Szeptember 28-án kezdtem el, úgy a 20%-át olvastam még csak el a könyvnek, de eddig tetszett. Főként a suli miatt, és azért is, mert kerültek más olvasmányok is elé, nem haladtam vele, ezért félretettem egy rövid időre.

  • John Updike: Az eastwicki boszorkányok
Pár infó: Sajnálatos módon valahogy pont az olvasási válság kezdetén sikerült belekezdenem, azaz november 24-én. Tényleg csak pár oldalt sikerült olvasnom belőle, pedig nagyon szeretném, ha tetszene. Éppen ezért is tettem félre ezt is. Érdekes, mivel ez a válság mondhatni csak az ideiglenesen félbehagyott könyvekre igaz, mert utána decemberben 6 könyvet is sikerült elolvasnom. Szóval nem tudom mi van velem.

Összefoglalva, és válaszolva a kérdésre: 5 könyvet kezdtem el, amik még arra várnak, hogy befejezzék őket. Erre a közeljövőben mindenképp sort fogok keríteni több okból is. Az első és legfontosabb, hogy a kötelezőkből lassan írok, ezért azok élveznek elsőbbséget.

2. Van úgynevezett őszi könyved, amivel könnyebben átlépsz az év végi időszakba?

Bármennyit is gondolkodom, erre a kérdésre akkor is az a válasz, hogy nem.

  1.  2017-ben csak új olvasások voltak, ott azért nem.
  2.  2018-ban már lehet újraolvasás, szóval itt még kialakulhat ez az "őszi könyv".

3. Milyen új megjelenést vársz még?

Azt hiszem, hogy erre a pár órára már nem érdemes megjelenést várnom. 2018-ban viszont rengeteg új és jó könyvet remélek. Kíváncsi leszek, vajon összejön-e.

4. Mi az a három könyv, amit idén még el szeretnél olvasni? 

Azt lehet mondani, hogy decemberre volt egy ilyen tervem. Azonban nagy dilemma is volt, mivel friss beszerzések voltak.
Ebből a háromból csak kettőt sikerült elolvasni:

  1.  Geronimo Stilton: Karácsony van, Stilton! (Geronimo Stilton 30.)
  2.  Leiner Laura: Ég veled (Iskolák versenye 1.)
  3.  Emily Brightwell: Mrs. Jeffries és a gyilkos bál (Mrs. Jeffries 5.)
Az első két könyvet sikerült 2017 elolvasott könyvei közé sorolnom. Igazából nem bánom, hogy a Mrs. Jeffries könyv csak a következő évre tolódik, mert a jó olvasmányokhoz is idő kell.

5. Van-e könyv, ami még esélyes az "év könyve" címre?

Új könyvet idén már nem fogok elkezdeni, azonban az ebben az évben elolvasott 36 könyvből bőven válogathatnék. Egy Top 5-ös listában talán össze tudnám szedni azt, ami ezt a címet megnyerheti.

6. Elkezdted-e már a jövő évi tervezést? 

Úgy konkrét tervek még nem álltak össze a fejemben, azonban néhány ötletem már van. Nem mondom, hogy ezek 100%-osan meg fognak valósulni, mert magamat ismerve, fél percenként változtatnék mindenen.

Mások, akik ugyanígy kitöltötték ezt a Tag-et:
@Gothic01, aki a Goodbye Agony oldal tulajdonosa.
@Beatrice8, a Molybirodalom bloggerinája.
És még rengetegen mások, a Book Tag minden mennyiségben zónában.

Azt hiszem ennyi lett volna ez az évzáró tag. Köszönöm, ha végigrágtad magad a sok "Pár infó"-n és a válaszaimon. Ha kedvet kaptál hozzá, nyugodtan töltsd ki, még nincs itt az éjfél.
Azonban 2017 utolsó bejegyzése ez lett, így kívánok előre is:
Könyvekben és vidámságban gazdag új évet mindenkinek!
Hamarosan újra jelentkezem! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése